برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج

کد خبر: ۷۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 02 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل مدیریت بحران استان گفت ؛ گسترش فرهنگ عمومی ، آموزش و فرهنگ سازی از اهم برنامه های مدیریت بحران است . محمدی تبار گفت : "پیش گیری قبل از درمان"، یک استراتژی کاربردی و اثر بخش در مدیریت سوانح و بلایای طبیعی است . 
وحید محمدی تبار افزود : ما هر چه در آموزش ، فرهنگ سازی و پیش گیری بیشتر وقت بگذاریم و هزینه کنم در موجهه با بحران ها و مشکلات کمتر هزینه خواهیم داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: در راستای تحقق برنامه های کلان دولت و سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین با توجه به تاکید استاندار محترم مبنی بر اهمیت و نهادینه سازی مقوله آموزش ، اولین سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و هماهنگی معاونت آموزش سازمان بحران کشور و جهاد دانشگاهی واحد استان در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۹۸ بمدت ۱۶ ساعت و با بهره گیری از اساتید مجرب برای فرمانداران ، شهرداران ،بخشداران و تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانهای ۸ گانه برگزار خواهد شد.
وی گفت : برای شرکت کننده گان گواهی آموزش صادر می شود و حضور مسئولین و مدعوین طبق سرفصل و آئین نامه های  قانونی، الزامیست.

محمدی تبار در پایان گفت : سمینار آموزش مدیریت بحران (زلزله ، سیل و ...) ویژه مدیران و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستانها ، چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب در محل پردیس دانشگاهی شهید ایزدپناه شهر یاسوج برگزار می شود.

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار